Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží - Pokud výrobek nesplnil Vaše očekávání a chcete ho vrátit, máte na to nárok ze zákona ve lhůtě 14cti dnů od doručení výrobku.
Čistý, nepoužívaný a nepoškozený výrobek prosíme vrátit v původním obalu. Do balíčku přiložte vytištěný (může být i psaný rukou) protokol pro vrácení zboží. Po obdržení a kontrole náušnic, Vám budou peníze navráceny ve lhůtě do 14cti dnů.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - PROTOKOL - zde
Reklamace - Pokud se Vám náušnice poškodily, máte nárok na reklamaci a to do 24 měsíců od koupě.
Náušnice (celý pár) nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním protokolem. Po obdržení, budou následně náušnice předány zlatníkům k posouzení nároku na reklamaci. Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30ti dnů.
REKLAMAČNÍ PROTOKOL - zde
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Balíček s náušnicemi a vloženým vyplněným formulářem, zašlete:
- na adresu v případě České pošty
- na pobočku Zásilkovny (pouze na uvedenou), kde si ho vyzvedneme.
Přes jiné dopravce (PPL, DPD, WEDO, GAIS, atd....) nezasílat!!!
Balíčky na dobírku nepřijímáme!
Zásilkovna:
adresát USHI s.r.o.
tel: 777409261
Balíček zašlete na pobočku Zásilkovny, kde ho následně vyzvedneme:
Krmiva U Přehrady (ID 12998), U Přehrady 4596, Jablonec nad Nisou, 466 02
Při nedostupnosti pobočky, zvolte prosím následující Z-Box:
Mánesova 1709/63 (ID 32922), Mánesova 1709/63, Jablonec nad Nisou, 466 02
Adresa (zasílat pouze Českou poštou):
USHI s.r.o.
P.O.BOX 24
Jablonec nad Nisou
466 04
tel: 777409261 - nutno uvést!!!
info@ushi.cz
